معاون فرهنگی اوقاف مازندران گفت : مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای کمیل پنجشنبه شب در 117 بقعه و امامزاده استان مازندران برگزار ‌شد.
 
به گزارش راسخون، حجت الاسلام مسعود قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از انتشار خبر بیماری مقام معظم رهبری و حضور ایشان در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران، مردم علوی و ولایتمدار استان مازندران دست به دعا برداشته و آرزوی سلامتی هرچه زودتر مقام معظم رهبری را از خداوند متعال درخواست کردند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای توسل در آستان امامزاده عباس (علیه السلام) ساری برگزار شد، افزود: این مراسم با حضور مردم ولایتمدار مرکز استان مازندران برگزار و عاشقان ولایت و امامت برای سلامتی امام خامنه‌ای سجده شکر به‌جا آوردند.
 
قربانی تصریح کرد: این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در جوار بقعه امامزاده عباس(علیه السلام) ساری برگزار شد.
 
وی به برگزاری مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری همراه با قرائت دعای کمیل در استان مازندران خبر داد و گفت: این مراسم معنوی پنجشنبه شب در 117 بقعه و امامزاده استان مازندران با حضور دلدادگان ولایت و امامت برگزار شد.
 
گفتنی است، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اجرای مراسم شکرانه سلامتی امام خامنه‌ای در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران را برعهده داشت.
/2759/